Tutoriale Counter strike , Photoshop , Metin2
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  
Subiecte similare
    Ultimele subiecte
    » De unde te inspiri sa iei filmele astea ?
    Mar Sept 18, 2012 7:52 am Scris de Kill4Fun

    » Mersi mult
    Lun Sept 17, 2012 9:22 pm Scris de Kill4Fun

    » Sti Foarte Bn sa explici
    Lun Sept 17, 2012 9:18 pm Scris de Kill4Fun

    » Sti Foarte Bn sa explici
    Lun Sept 17, 2012 9:18 pm Scris de Kill4Fun

    » Am o intrebare
    Lun Sept 17, 2012 9:13 pm Scris de Kill4Fun

    » Metin2Steel Hostat
    Mar Aug 28, 2012 5:17 pm Scris de georgescu

    » Castiga Un steam original cu 10 jocuri
    Dum Aug 12, 2012 6:23 pm Scris de iuly

    » nume de manelist
    Dum Iul 15, 2012 12:49 am Scris de Yjoo

    » nume de manelist
    Dum Iul 15, 2012 12:48 am Scris de Yjoo

    Top postatori
    SteFFFaN
     
    atom
     
    alpha
     
    paN[;x]
     
    *Y@hoo*
     
    Bushido
     
    kineeex
     
    tzirtea
     
    nEsimTiTu;X
     
    super man
     
    Statistici
    Avem 4722 membri inregistrati
    Cel mai nou utilizator inregistrat este: sebybahh

    Membrii nostri au postat un numar de 1397 mesaje Ón 665 subiecte

    Distribuiti | 
     

     Tutorial HLTV

    Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
    AutorMesaj
    alpha



    Mesaje : 95
    Puncte : 241
    Data de inscriere : 10/01/2011

    MesajSubiect: Tutorial HLTV   Mar Ian 11, 2011 6:14 pm

    Descriere: HLTV este un program care va permite sa faceti o conexiune directa la un server Half-Life (asta include si modul CS) si cu care puteti ori sa inregistrati demo-uri cu meciul respectiv ori va permite sa emiteti live pe Internet acel meci. Demo-urile HLTV va permite sa vizualizati un joc care a avut loc si care a fost inregistrat. Dvs. puteti vedea din orice punct de vedere in timpul redarii unui demo, ceea ce il face extrem de util pentru prinderea celor codati sau pentru invatarea unor tactici.

    * Mai multe despre DEMO (explicare, vizualizare si creare) aici: http://extreamcs.com/forum/viewtopic.php?f=38&t=38

    Conectarea la un HLTV:
    1. Cautarea unui joc HLTV
    Pentru a gasi un joc folosind HLTV, porniti Steam si selectati Servers din meniul Steam. Dupa ce va apare fereastra respectiva daceti clic pe Spectate (daca nu aveti Steam, in meniul la CS dati clic pe Find servers > Spectate). Acolo o sa va apara o lista imensa de servere si puteti sa va alegeti ce fel de servere sa va gaseasca folosind Change filters. Dupa ce lista se actualizeaza, faceti dublu clic pe un server unde va veti conecta si veti intra ca spectator.

    2. Daca aveti deja adresa IP
    Daca aveti deja adresa IP a HLTV-ului la care vreti sa va conectati, o puteti adauga la Favorites sau puteti sa o accesati manual prin tastarea urmatoarei comenzi in consola jocului:
    Cod:
    connect x.x.x.x:PORT
      x.x.x.x - este IP-ul
      PORT - este de obicei 27020, dar se poate schimba


    Cum sa emiteti pe Internet:
    In primul rand porniti HLTV.exe si va apare o consola. Acesta il gasiti in folderul principal, acolo unde aveti instalat serverul/jocul, langa HL.exe si celelalte fisiere. Puteti da un nume serverului dvs. prin comanda:
    Cod:
    name "eXtream HLTV"
      eXtream HLTV - puneti orice nume doriti

    Pasul urmator este sa va conectati HLTV-ul la un server de CS. Tastati in consola de la HLTV comanda:
    Cod:
    connect x.x.x.x:PORT
      x.x.x.x - este IP-ul
      PORT - este de obicei 27015, dar se poate schimba

    Dupa ce v-ati conectat la server, puteti tasta comanda status si veti primi informatii despre serverul respectiv.

    * Deci retineti, HLTV-urile folosesc de obicei portul 27020 iar serverele de CS folosesc de obicei portul 27015 !

    Unghiul camerei:
    Considerand ca sunteti deja conectat la un server de CS folosind HLTV, puteti sa priviti jocul din mai multe unghiuri. Apasati tasta 'Jump' (folosita de obicei pentru saritura - Space) sau schimbati inapoi prin tasta 'Duck' (folosita de obicei pentru stat jos - Ctrl)

    Inregistrarea jocului care se desfasoara:
    In consola HLTV tastati comanda:
    Cod:
    record nume-demo
    Demo-ul il puteti opri folosind comanda
    Cod:
    stoprecording
    Fisierele demo sunt salvate in directorul \cstrike. Toate fisierele demo au numele dupa formatul de mai jos (nume, AALLZZ, harta):
      <nume>-<data>-<harta>.dem


    Vizualizarea demo-urilor inregistrate:
    Fisierul demo trebuie sa existe in folderul cstrike\ al JOCULUI. Daca e ok, intrati in joc si tastati in consola:
    Cod:
    playdemo nume-demo
    sau
    Cod:
    viewdemo nume-demo
      Exemplu: playdemo match1-06050302-de_dust.dem


    Comenzi HLTV:
    Exista langa HLTV.exe un fisier de configurare pentru acesta numit hltv.cfg. Il puteti edita cu Notepad, Wordpad, etc. si deasemenea puteti adauga comenzi care vor fi executate automat la pornirea HLTV-ulului.

    connect IP:Port - conectare HLTV la un joc (port initial 27015)
    disconnect - deconecteaza HLTV-ul de la server, dar nu inchide si aplicatia HLTV.exe. Toti clientii conectati la el raman conectati.
    stop text - va deconecteaza de la server, deconecteaza si clientii de pe HLTV si opreste inregistrarea demo-ului. Cuvantul text sta pentru un eventual mesaj de ramas bun care va fi afisat la deconectare.
    quit - inchide aplicatia HLTV.exe
    retry - reincearca ultima conexiune apelata
    autoretry 0|1 - 0 (nu se reincearca conectarea), 1 (in cazul in care conexiunea este intrerupta, HLTV reapeleaza automat serverul de CS)
    name text - seteaza numele tabelei de scor HLTV
    hostname text - seteaza numele HLTV-ului
    serverpassword text - seteaza parola jocului
    adminpassword text - seteaza parola pentru RCON si comentator
    proxypassword text - seteaza parola pentru alte HLTV-uri
    spectatorpassword text - seteaza parola pentru spectator
    clients - afiseaza numele persoanelor conectate la HLTV
    proxies - afiseaza alte HLTV-uri conectate
    players - afiseaza numele persoanelor care joaca in momentul de fata
    kick ID - da afara un spectator de pe HLTV
    bann IP - restrictioneaza o adresa IP
    clearbanns - indeparteaza toate IP-urile restrictionate
    say text - trimite un mesaj in joc prin care puteti conversa cu jucatorii
    msg text [<durata> <pozita x> <pozitia y> <culoare hex rgba>] - trimite un mesaj mare (HUD) la toti spectatorii
    localmsg text [<durata> <pozita x> <pozitia y> <culoare hex rgba>] - asemanator ca msg, doar ca este vizibil doar la clientii de pe HLTV
    servercmd sir - trimite mai departe comanda in consola jocului
    clientcmd grup string - trimite mai departe comanda la toti clientii din grupul specificat (grupuri: 1=spectatori, 2=HLTV-uri, 3=toti)
    loopcmd id n string - loopcmd va executa 'string' la fiecare 'n' secunde. 'id' este un numar intre 1 si 64 pentru a identifica acest loopcmd. "loopcmd id nimic" va dezactiva o comanda loop din nou. 'loopcmd' fara nici un parametru va lista orice comanda din lista
    signoncommands string - comenzi in consola care vor fi executate de spectatorii locali dupa ce conexiunea s-a stabilit. Comenzile pot fi separate prin semicoloane.
    maxclients n - seteaza limita numarului de spectatori pentru HLTV (initial 128)
    delay n - incetineste desfasurarea jocului pentru n secunde. Valoarea initiala este 30 de secunde pentru evitarea codurilor. Daca intarzierea este setata la o valoare sub 10 secunde (ex. 0), functia director autor va fi dezactiva.
    rate n - contorizeaza viteza jocului de trimitere a datelor catre HLTV
    updaterate n - actualizarile jocului pe secunda trimise de la server la HTLV
    maxrate n - seteaza viteza maxima de trimitere a datelor pentru spectatori
    maxloss f - seteaza viteza acceptabila de pierdere a datelor, valoarea initiala este 0.05 (5%). Daca pierderea este mai mare, noii spectatori care incearca sa se conecteze vor fi respinsi.
    maxqueries n - maximul starii intrebarilor pe secunda cerute de rasfoitoarele serverului [aici nu sunt sigur ce vrea sa zica]
    dispatchmode 0|1|2 - 1 (va redirectiona jucatorii care se conecteaza la alte HLTV-uri pentru a balansa lucrul intre ele), 2 (orice spectator va fi redirectionat), 0 (redirectionarea este oprita)
    publicgame 0|1 - 1 (adresa IP a serverului va fi vizibila la spectatori si intrarea in joc va fi permisa)
    offlinetext string - cei care se conecteaza la HLTV vor primi un mesaj de respingere daca acesta nu emite inca
    chatmode <0|1|2> - 0 (spectatorii nu pot vorbi), 1 (doar spectatorii conectati la acelasi HLTV pot vorbi intre ei), 2 (toti spectatorii pot vorbi intre ei)
    bannerfile fisier - seteaza un fisier TGA (RGBA) care va fi afisat ca logo la spectatori
    ping IP:Port - da ping la un server HLTV pe portul specificat (port initial 27015)
    nomaster 0|1 - daca este activat, HLTV-urile nu se vor inregistra ca servere WON
    forcemaster 0|1 - daca este activat, HLTV-urile se vor inregistra la serverele WON
    heartbeat - trimite manual un packet de date la serverele WON
    region n - stabileste regiunea in care se afla HLTV-ul
    rcon string - trimite o comanda la alte servere
    rconaddress IP:Port - stabileste adresa unde va fi trimisa comanda de la rcon string
    rconpassword string - seteaza parola pentru HLTV-ul controlat
    cheeringthreshold f - aici nu am inteles ce vrea sa spuna ...(initial 0.25)
    blockvoice 0|1 - daca este activat, orice voce va fi blocata
    cmdlist - afiseaza toate comenzile disponibile (adica acestea care sunt explicate aici Smile )
    logfile 0|1 - opreste|porneste logarea intr-un fisier cu extensia .log
    status - afiseaza informatii despre starea HLTV-ului
    modules - afiseaza toate versiunile si modulele HLTV-ului
    exec nume-fisier - executa un fisier de configurare (extensia .cfg)
    echo string - afiseaza un text in consola de la HLTV
    developer 0|1 - afiseaza mesaje suplimentare in modul 'developer'
    record nume-fisier - inregistreaza toate jocurile in fisiere demo dupa sintaxa:
    "numefisier-<data>-<harta>.dem"
    stoprecording - opreste inregistrarea unui demo
    playdemo nume-fisier - porneste difuzarea unui fisier demo catre cei conectati la HLTV

    * n = este un numar
    * string = este un sir de caractere
    * Ma puteti corecta unde am greseli gramaticale sau de traducere. Tutorialul l-am tradus de aici si l-am facut facut noaptea si sunt doua comenzi care nu am putut sa inteleg ce fac si nici nu le-am testat.. :-"
    Sus In jos
    Vezi profilul utilizatorului
    paN[;x]



    Mesaje : 54
    Puncte : 56
    Data de inscriere : 08/08/2011

    MesajSubiect: Re: Tutorial HLTV   Lun Aug 08, 2011 7:09 am

    Foarte bun tutorialul!
    Sus In jos
    Vezi profilul utilizatorului
    kineeex



    Mesaje : 52
    Puncte : 86
    Data de inscriere : 22/10/2011

    MesajSubiect: Re: Tutorial HLTV   Dum Oct 23, 2011 12:32 am

    hltv-ul merita pus pe toate serverele.Wink
    Gj.
    Sus In jos
    Vezi profilul utilizatorului
    Continut sponsorizat




    MesajSubiect: Re: Tutorial HLTV   Astazi la 10:13 pm

    Sus In jos
     
    Tutorial HLTV
    Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
    Pagina 1 din 1
     Subiecte similare
    -
    » [Tutorial] Cum sa faci un sistem de logare/inregistrare!

    Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
    Tutoriale Cs , Photoshop , Metin2 :: Tutoriale // Resurse :: Tutoriale Counter Strike-
    Mergi direct la: